Townely

Witaj ponownie.

Dane do logowania nie są poprawne.

Twoje konto nie zostało jeszcze aktywowane. Kliknij w link potwierdzający znajdujący się w wiadomości, którą wysłaliśmy do Ciebie podczas rejestracji konta.

Zapomniałeś hasło?

Nie masz konta?
Dołącz do najlepszych.

Dołącz do najlepszych.

Masz już konto?
Dołącz do najlepszych.

Pozwól, że pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta

Udało Ci się przypomnieć?
Dołącz do najlepszych.

Witaj ponownie.

Poczekaj kilka sekund...

Pozwól, że pomożemy Ci odzyskać dostęp do konta

Jeśli podany adres email znajduje się w naszej bazie danych, wysłaliśmy na niego wiadomość z linkiem potwierdzającym. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową.

Udało Ci się przypomnieć?
Dołącz do najlepszych.

Dołącz do najlepszych.

Twoje konto nie zostało jeszcze aktywowane. Kliknij w link potwierdzający znajdujący się w wiadomości, którą wysłaliśmy do Ciebie podczas rejestracji konta.

Powiedz nam kim jesteś, aby w pełni korzystać z aplikacji.

Dziękujemy za dodanie oceny.

Zaloguj się

Nie masz konta?
Dołącz do najlepszych.

Bez rejestracji?

Rate

Dziękujemy za dodanie oceny.

Dziękujemy za dodanie oceny.

Panel użytkownika

To nie jest jeszcze potwierdzenie Twojej rezerwacji. Koniecznie zapoznaj się z treścią przesłaną na maila.

Zaloguj się

Nie masz konta?
Dołącz do najlepszych.

To nie jest jeszcze potwierdzenie Twojej rezerwacji. Koniecznie zapoznaj się z treścią przesłaną na maila.

Panel użytkownika

Wsparcie techniczne Townely

1. Do czego służy oprogramowanie townely.com? 


Townely jest systemem do przyjmowania rezerwacji online, sprzedaży biletów i przyjmowania zaliczek na poczet rezerwacji, a także praktycznym narzędziem do zarządzania wszystkimi wymienionymi procesami. Pomagamy rownież w znalezieniu pracowników i producentów dla gastronomii. 



2. Dla kogo dedykowany jest system?


System townely.com przeznaczony jest głównie dla restauracji, koktail barów, klubów muzycznych, beach barów i kręgielni.



3. Czy jest aplikacja do systemu i czy działa na wszystkich urządzeniach?


Tak, aplikacja jest w formie web-based (webowa), a system działa na wszystkich dostępnych urządzeniach: laptopach, komputerach stacjonarnych, dowolnych smartfonach: android, czy iPhone.



4. Gdzie moi goście widzą system do rezerwacji?


System widoczny jest dla gości na stronie www., w mediach społecznościowych: Facebook. Instagram, ale także w wizytówce Google. System daje możliwość integracji z centralką telefoniczną.



5. Jak działa centralka telefoniczna?


Klient dzwoniący na numer telefonu lokalu przekierowany jest do centrali, gdzie po wciśnięciu 1 wysyłany jest SMS z bezpośrednim linkiem do rezerwacji, a po wciśnięciu 2 może skonatktować się w tradycyjny sposób z obsługą. Opcjonalnie możliwe jest wiele dodatkowych przekierowań np. do zamówień online czy do innych kanałów sprzedaży i kontaktu. 



6. W jaki sposób przyjmowane są płatności online? 


Współpracujemy z dostawca płatności elektronicznych PayU, do ich przyjmowania konieczna jest wcześniejsza weryfikacja z naszego linku: https://registration.payu.com/boarding/#/form?partnerId=bg307i4u&lang=pl


Po przejściu weryfikacji dostępny jest panel PayU gdzie gromadzone są środki, można je dowolnie wypłacać na swoje konto, ustalić auto wypłaty lub zrobić to manualnie klikając w przycisk wypłać. Co ważne, nie agregujemy środków i zawsze są dostępne do Państwa dyspozycji. Zwrotów dokonujemy sami w panelu managera PayU. Dostawca obsługuje wszystkie dostępne metody płatności: karty, przelew, Blik, przelewy zagraniczne. 



7. Jak długo trwa realizacja systemu gotowego do pracy? 


Czas realizacji uzależniony jest od poziomu zaawansowania systemu, wersja dla restauracji bez płatności online czas 48h. jeżeli chcemy udostępnić możliwość płatności czas może się wydłużyć nawet do 7 dni. Czas realizacji dla klubu muzycznego, cocktailbaru i kręgielni taki sam jak w przypadku restauracji. Uruchomienie centralki telefonicznej w zależności od obecnego operatora, od 2 do 4 tygodni. 



8. Czy możliwe jest szkolenie personelu na miejscu? 


Możliwość szkolenia na miejscu u klienta ustalane jest indywidualnie, w wielu przypadkach szkolenie online z prezentacją ekranu jest zupełnie wystarczające, a w dalszym etapie odpowiedzi odnośnie działania systemu znajdziemy w zakładce wsparcia technicznego, jest też możliwość kontaktu telefonicznego, a nasi konsultanci chętnie odpowiadają na wszystkie pytania.



9. Jak długo trwa umowa?


Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony, jednakże w przypadku zdecydowania się na centrale telefoniczna umowa zawierana jest na okres 24 miesięcy



10. W Jaki sposób przebiega komunikacja z klientem? 


W townely.com mamy dwie formy komunikacji E-Mail i SMS, a każde zdarzenie generuje komunikat dla klienta i obsługi. 



11. Czy mogę skorzystać z systemu zanim się zdecyduje? 


Tak, oferujemy okres testowy gdzie, w trakcie którego w 100% przekonacie się Państwo o tym, że warto korzystać z naszego systemu. 



12. Z kim mogę się kontaktować w sprawie wdrożenia systemu? 


W naszej stopce są numery telefonów do naszych konsultantów, możliwe jest również zgłoszenie poprzez nasz formularz kontaktowy lub mail townely@townely.com 



13. Dlaczego warto wybrać naszą firmę? 


Obsługujemy rynek gastronomiczny w od 2015 roku, a nasz zespół nieprzerwanie usprawnia pracę branży gastronomiczno rozrywkowej z ogromnym zapałem i pełnym profesjonalizmem. Dostarczamy najbardziej zaawansowanego rozwiązania na rynku i wciąż się rozwijamy, spełniamy oczekiwania klientów i dostosowujemy się do ich potrzeb bez zbędnych szablonów. Każde nowe wyzwanie jest dla nas fascynujące i zdecydowanie przekłada się na lojalność naszych klientów.